مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-10سياسي

فعالیت 70 شرکت دانش بنیان در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان


رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: بیش از 70 شرکت دانش بنیان زیر پوشش دانشگاه ولیعصر(عج) فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسن رنجبرعسکری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار  داشت: دانشگاه ولیعصر (عج) در هشت سال گذشته با سه مدیر اداره شد و برنامه ریزی های در این دانشگاه انجام شد که اگر روزی درب دانشگاه بسته شد و نبود آن برای شهرستان احساس شد، نشان می دهد دانشگاه در مسیر واقعی خود حرکت کرده است.

رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان از دانشگاه های پژوهش محور یاد کرد و افزود: سالیان سال است که دانشگاه ها از جمله این دانشگاه، جامعه محوربودن را تجربه کردند تا بتوانند مشکلات و نیازهای جامعه را شناسایی و در رفع آن تلاش کنند.

وی از راه اندازی مرکز کارآفرینی دانشگاه و اخذ مجوز مرکز رشد دانشگاه یاد کرد و عنوان داشت: مرکز رشد صاحبان فکر و ایده را پشتیبانی می کند که خروجی این افکار به درد جامعه بخورد و با حمایت از شرکت ها محصول شرکت ها که تولید شد به پارک های علم و فن آوری هدایت می شود تا محصول اصلی را به بیرون انتقال دهند.

وی عنوان کرد: بیش از 70 شرکت در مرکز رشد دانشگاه مستقر است که محصولات آن مرحله پیشرو و رشد را طی کرده و وارد پارک می شوند تعدادی از این شرکت ها در بحث ایجاد شد که موجب شد خیلی از پروژه های مس با همکاری هرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 شرکت دانش بنیان در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

فعالیت 70 شرکت دانش بنیان در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان