مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-10اقتصادي

زندگی 51درصدجمعیت کردستان در محلات ناکارآمد شهری می گذرد


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان آخرین وضعیت بافت های ناکارآمدشهری در استان کردستان را تشریح کرد و از گذران زندگی 51 درصد جمعیت استان در بافت های ناکارآمد شهری خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان آخرین وضعیت بافت های ناکارآمدشهری در استان کردستان را تشریح کرد و از گذران زندگی 51 درصد جمعیت استان در بافت های ناکارآمد شهری خبر داد.

مصطفی رضایی در گفت وگو با ایسنا، آخرین وضعیت بافت های ناکارآمداستان، مطالعات انجام شده برای احصاء مشکلات واقدام لازم برای حل آنها را تشریح و اظهار کرد: بر اساس مطالعات مصوب در هفت شهر با جمعیت بالاتر از 50 هزار نفر استان قریب بر 4727 هکتار بافت ناکار آمد وجود دارد، که حدود 36 درصد مساحت مصوب طرح تفصیلی شهرها را شامل می شود.

وی با علام اینکه 51 درصد از جمعیت استان در سطح بافت های ناکارآمد زندگی می کنند افزود: این میزان اسکان جمعیت در سطح کمتری از شهر نشان دهنده نابرابری در توزیع خدمات در سطح شهرها است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان، در رابطه با وضعیت پنج پهنه ناکارآمد شهر سنندج بیان کرد: بافت تاریخی که هسته اولیه شکل گیری شهر سنندج بوده 182 هکتار، بافت فرسوده میانی که لایه پس از بافت تاریخی بوده 220 هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 51درصدجمعیت کردستان در محلات ناکارآمد شهری می گذرد

زندگی 51درصدجمعیت کردستان در محلات ناکارآمد شهری می گذرد