مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-10سياسي

بابک قطبی برای چهار سال دیگر رییس سازمان نظام پزشکی سنندج شد


دکتر بابک قطبی برای چهار سال دیگر رییس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کردستان همزمان با سراسر کشور در گروه های پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و لیسانسیه پروانه دار برگزار شد.

در گروه پزشکان  وحید یوسفی نژاد با 195 رأی، بابک قطبی 193 رأی، بایزید قادری 139 رأی، سیروس همت پور 131 رأی، عزت الله رحیمی 125 رأی، حسن معیری 123 رأی، شمسی زارع 118 رأی، شعله شاه غیبی 113 رأی، بهزاد احسن 101 رأی و شهاب امینی با 99 رأی به عنوان اعضای گروه پزشکی عمومی و تخصصی هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی این دوره انتخاب شدند.

  در گروه دندانپزشکی نیز شهرام بهمنی با 91 رأی و دکتر افشین شادی با 79 رأی و آرامش راه حق با 22 رأی در گروه علوم آزمایشگاهی، در گروه مامایی فریبا ابتکار با 78 رأی و محسن حسینی با 40 رأی در گروه کارشناسان پروانه دار، در گروه داروسازان آرام کرمی با 32 رأی و سوسن عباس پناه با 30 رأی انتخاب شدند.

در انتخابات داخلی هیات رییسه نیز، دکتر بابک قطبی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک قطبی برای چهار سال دیگر رییس سازمان نظام پزشکی سنندج شد

بابک قطبی برای چهار سال دیگر رییس سازمان نظام پزشکی سنندج شد