مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-10سياسي

برپایی حسینیه محرمی «جلوه سوگ» با 23 عنوان برنامه


در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان با عنوان «جلوه سوگ» را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری خواهد بود.

وی ادامه داد: قسمت تازه کمیک موشن چهل سردار با موضوع عزاداری سید آزادگان مرحوم ابوترابی فرد در ایام اسارت تولید و منتشر می شود.

همچنین بسته گرافیک محیطی حسینیه ای به وسعت یک شهر به منظور فضاسازی شهری تولید می شود و در پرتابل ها و بیلبوردهای شهری اکران خواهد شد.

بسته محصولات مجازی سلسله موی دوست نیز به تولید و انتشار محصولات و محتوای فضای مجازی در قالب های متنوع اختصاص دارد.

فاطمیان پور افزود: پویش سلام بر حسین(ع) به منظور ترویج فرهنگ سلام دادن به امام حسین(ع) پس از نوشیدن آب برای مخاطبان کودک اجرا می شود و در پایان، نشان سلام بر حسین به کودکان مشارکت کننده در پویش اهدا خواهد شد.

سوگواره بر مدار حسین(ع) هم برای نوجوانان برگزار می شود و نوجوانان علاقه مند می توانند در بخش های داستان نویسی، تعزیه و نقالی به رقابت با یکدیگر بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی حسینیه محرمی «جلوه سوگ» با 23 عنوان برنامه

برپایی حسینیه محرمی «جلوه سوگ» با 23 عنوان برنامه