مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

خبرنگاران میزبان همیشگی و مدیران مهمانان رفتنی


همه سیاسیون مهمانان پردردسر رفتنی هستند و خبرنگاران میزبان همیشگی هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: همه سیاسیون مهمانان پردردسر رفتنی هستند و خبرنگاران میزبان همیشگی هستند.

دارا کریمی نژاد در آیین تجلیل از خبرنگاران از نقش رسانه ها در ایام انتخابات و بیماری کرونا تشکر کرد و گفت: مدیران مهمانانی هستند که یک روز می روند، این رسانه ها هستند که ماندگار و مدیران موظف به ارائه گزارش کنند.

وی با بیان اینکه ایرانی باشی و برای دولت جدید آرزوی موفقیت نکنی باید به ایرانی بودنت خودت شک کنی اظهار کرد: مدیری که پشت درب نماینده های مجلس دنبال پست در این دولت باشد هم به دولت گذشته و هم به خودش و مردم خیانت خواهد کرد و بداند دولت جدید گندم ری هم به او نخواهد داد.

وی با بیان اینکه بدهکارم به مردم اما نه به هر قیمتی گفت: تلاشم در دولت جدید بیشتر خواهد شد نه برای ماندن بلکه برای تعهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کهگیلویه در ادامه صحبت های خود گریزی به پروژه های شهرستان زد و بیان کرد: پروژها در دوسال اخیر پیشرفت خوبی داشتند، جاده پاتاوه دهدشت زیر بار ترافیک رفته، پتروشیمی 50درصد پیشرفت دارد، طرح آبرسانی حومه غربی با پیشرفت 20 درصدی امسال 50 میلیاردتومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران میزبان همیشگی و مدیران مهمانان رفتنی

خبرنگاران میزبان همیشگی و مدیران مهمانان رفتنی