مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

شهریاری:آیت الله تسخیری در ایجاد ارتباط میان نخبگان جهان اسلام، نقش کانونی داشت


فعالیت 10 ساله حضرت آیت الله تسخیری در سمت دبیرکل مجمع جهانی تقریب نشان داد که فعالیت ها و ارتباطات علمایی ایشان تا چه اندازه به عنوان یکی از ارکان توسعه تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت اثرگذار بوده است.

- شهریاری تاکید کرد: فعالیت 10 ساله حضرت آیت الله تسخیری در سمت دبیرکل مجمع جهانی تقریب نشان داد که فعالیت ها و ارتباطات علمایی ایشان تا چه اندازه به عنوان یکی از ارکان توسعه تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت اثرگذار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع، طی سخنانی در اولین پیش نشست همایش بین المللی بزرگداشت آیت الله تسخیری که عصر روز دوشنبه 18 مرداد به صورت مجازی برگزار شد، به تشریح نقش این طلایه دار تقریب در تقویت همکاری های اسلامی و ایجاد تقریب بین مذاهب اسلامی پرداخت.

دکتر شهریاری ضمن عرض تسلیت در آستانه ی فرا رسیدن سالگرد وفات بزرگ مجاهد جهان اسلام آیت الله محمد علی تسخیری به ویژگی های وی اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله تسخیری مختصات ویژه ای داشتند زیرا ایشان در نجف زاده شده بودند و زبان مادری شان عربی بوده و تسلط شان به زبان عربی موجب شده بود در مجالسی که در حوزه بین الملل شرکت می کردند، بسیار اثر بخش باشد چنانکه تسلط بر شعر و ادبیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری:آیت الله تسخیری در ایجاد ارتباط میان نخبگان جهان اسلام، نقش کانونی داشت

شهریاری:آیت الله تسخیری در ایجاد ارتباط میان نخبگان جهان اسلام، نقش کانونی داشت