مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

برای مقابله با آسیب های اجتماعی، همکاری بین دستگاه های اجرایی ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، همکاری بین دستگاه های اجرایی ضروری است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، همکاری بین دستگاه های اجرایی ضروری است.

محمود ثمینی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که امروز 19 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز با پیگیری دو دستور کار تشریح سند پیشگیری و کاهش مصرف مشروبات الکلی و بررسی وضعیت نرخ خودکشی در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تکالیف دستگاه های اجرایی در سند کاهش مصرف مشروبات الکلی روشن است، لذا بررسی علمی مسائل و ساماندهی اقدامات و برنامه ها یک ضرورت برای خروجی مطلوب اقدامات در سطح جامعه است که دستگاه های متولی با جدیت آن را در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در ارائه گزارش اقدامات، به هیچ وجه دنبال آمار کاذب یا کتمان حقایق نباشیم، زیرا ضرورت دارد در جلسات بدون پرده پوشی مطالب را بیان کرده تا بتوانیم تصمیمات درست را اتخاذ کنیم.

ثمینی اضافه کرد: شناسایی انگیزه های خودکشی و توجه به اشتراکات انگیزه ها در برنامه ریزی ها و مداخلات، نقش مهمی در کنترل و کاهش آن دارد، بنابراین ضرورت دارد به سمتی حرکت کنیم که در ارائه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با آسیب های اجتماعی، همکاری بین دستگاه های اجرایی ضروری است

برای مقابله با آسیب های اجتماعی، همکاری بین دستگاه های اجرایی ضروری است