مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10اقتصادي

داستان سینما و کرونا به کجا می رسد؟


گیشه جهانی سینما همچنان با چالش های زیادی در سایه همه گیری ویروس کرونا دست و پنج نرم می کند و متخصصان معتقدند تا سال 2024 میلادی، گیشه به آمار فروش قبل از شروع همه گیری نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صنعت سرگرمی و از همه مهم تر آن سینما در چند سال اخیر با حرکتی سینوسی بواسطه شرایط ناشی از ویروس کرونا درگیر بوده و در برخی مقاطع آمارهای فروش در اکثر نقاط جهان رو به بهبود می رود و اندکی بعد با افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر مرتبط با ویروس کرونا، گیشه سینماها نیز متقابلا افت می کند.

جدیدترین نمونه آن قسمت جدید فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار است که در اکران آغازین خود در سینماهای آمریکا بسیار پایین تر از پیش بینی ها فروخت.

فیلمی که تمام مولفه های تبدیل شدن به یک فیلم پرفروش را داشت؛ از نقدهای مثبت تا حضور ستاره های سینما و همچنین نقش آفرینی سیلوستر استالونه در یک نقش عجیب.

اما این فیلم در سه روز نخست اکران در آمریکا به فروش ناامیدکننده 26 میلیون دلاری دست یافت و با فروش 35 میلیون دلاری در دیگر کشورها، فروش آغازین جهانی خود را به 72.

2 میلیون دلار رساند که نمی تواند برای فیلمی با هزینه تولید 185 میلیون دلار که 100 میلیون دلار هم صرف هزینه های تبلیغاتی آن شده، فروش امیدوارکننده ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان سینما و کرونا به کجا می رسد؟

داستان سینما و کرونا به کجا می رسد؟