مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

وزیر نیروی بعدی منتظر سوال، تذکر و تمام ابزارهای قانونی نسبت به خود باشد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیروی بعدی منتظر سؤال، تذکر و تمام ابزارهای قانونی بنده نسبت به خود باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیروی بعدی منتظر سؤال، تذکر و تمام ابزارهای قانونی بنده نسبت به خود باشد.

مهرداد ویسکرمی در جلسه هم اندیشی پیرامون خشکسالی یکی از آسیب های بعضی مدیران را انجام کار زیاد بدون فکر کردن دانست و اظهار کرد: مدیران استان باید درصدی از وقت خود را برای فکر کردن بگذارند، مدیر خوب کسی است که استراحت داشته باشد، فکر داشته باشد، کار انجام بدهد و تحلیلی کار کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان ما هم این آسیب را دارند که بیشتر در بازدید و سرزدن به سر می برند اما وقت لازم برای فکر کردن در مورد قوانین مجلس نمی گذارند تا نظرات مدبرانه در این خصوص بدهند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به عملکرد بد مسئولان اضافه کرد: عملکرد بد مسئولین باعث بدبینی مردم به نظام می شود.

در موضوع توزیع ناعادلانه آب، چه ما بگوییم و چه ما نگوییم روز قیامت مسئولان کشور باید پاسخگو باشند؛ به خصوص وزارت نیرو که به عنوان مدیران اجرایی نظام از ایشان نام برده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیروی بعدی منتظر سوال، تذکر و تمام ابزارهای قانونی نسبت به خود باشد

وزیر نیروی بعدی منتظر سوال، تذکر و تمام ابزارهای قانونی نسبت به خود باشد