مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-10پزشكي

راهکار شما برای مقابله با شرایط فوق بحرانی کرونا چیست؟


588 جان باخته در یک شبانه روز؛ اگر این فاجعه در اثر ریزش یک ساختمان یا تصادف زنجیره ای خودرو ها یا سقوط هواپیما و حتی رویدادی مهیب مانند سیلاب هم رخ داده بود، - ممکن بود آثار بلند مدتی به دنبال داشته باشد و به طرح تحقیق و تفحص یا بازخواست و عتاب و خطابی منجر شود، اما وقتی پای کرونا در میان است، ظاهرا اوضاع فرق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در یک سال و نیم اخیر و بر اساس آمار های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، بالغ بر 94 هزار تن بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان باخته اند؛ عددی بسیار درشت که می شود با آمار مرگ و میر جاده ای در کشورمان قیاسش کرد که موجب شده کشورمان در زمره صدرنشینان این آمار تلخ باشد.

فاجعه ای بس بزرگ و مهیب که برخی برای نشان دادنش سراغ جنگ تحمیلی 8 ساله عراق به کشورمان می روند و نتیجه می گیرند که کرونا از صدام و ارتش تا بن دندان مسلحش هم مرگبارتر بوده و هست.

مرگی که ظاهرا به آن عادت کرده ایم، آنقدر که عجیب نیست اگر ببینیم پروفایل کسی در شبکه های اجتماعی برایش سیاه پوش نمی شود.

اما آیا واقعا این وضعیت پذیرفتنی است؟ آیا قابل قبول است که تنها در هفته گذشته (از شنبه 9 مرداد لغایت جمعه، 16 مرداد) سه هزار و یکصد و بیست و نه تن از هموطنان مان را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست بدهیم و انگار نه انگار که چنین مصیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار شما برای مقابله با شرایط فوق بحرانی کرونا چیست؟

راهکار شما برای مقابله با شرایط فوق بحرانی کرونا چیست؟