مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-10اقتصادي

دبی 7 حلقه چاه در خوی افزایش یافت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در راستای مقابله با تنش آبی در سال جاری، دبی 7حلقهچاه در خوی افزایش یافت.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در راستای مقابله با تنش آبی در سال جاری، دبی 7حلقهچاه در خوی افزایش یافت.

یدالله سلطانی در گفت و گو با ایسنا با توجه به کاهش شدید نزولات جوی به اقدامات مؤثر شرکت برای عبور از فصل گرم اشاره کرد و افزود: در راستای مقابله با تنش آبی سال 1400 ، اقداماتی شامل تعویض الکتروپمپ به تعداد 27 دستگاه ، بازسازی چشمه 5 دهنه ، احداث خط انتقال و اصلاح شبکه در روستاهای مختلف ، انجام بهسازی و ایجاد خط انتقال در روستاهای فاقد دهیاری و حفر دوحلقه چاه در سال گذشته انجام گرفت.

وی اظهار کرد: درسال جاری برای افزایش ظرفیت تولید آب ، دبی 7 حلقه چاه افزایش ، 9 دهنه چشمه بهسازی شده ، از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تامین آب 6 روستای فاقد دهیاری استفاده شده و نیز برای روستاهای ( بدلان ، رازی ، حاجتکده ، مارکان و مخصوصاً شهر فیرورق و خوی) پروانه حفر 6 حلقه چاه اخذ شده است.

سلطانی افزود: این شرکت مبلغ سه میلیاردو 200 میلیون تومان به جهت آبرسانی به روستاهای دنبکی ، قیزقلعه ، قریس ، قوردیک علیا و سفلی و روستاهای یارپاقلو از اعتباراتی که در اختیار نماینده شهرستان خوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی 7 حلقه چاه در خوی افزایش یافت

دبی 7 حلقه چاه در خوی افزایش یافت