مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-10اقتصادي

تزریق 600 میلیارد تومان سرمایه خرد در صنعت ساختمان زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با اجرای طرح اقدام ملی تاکنون 600 میلیارد تومان به صنعت ساختمان تزریق شده و از ایجاد فعالیت های کاذب جلوگیری کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با اجرای طرح اقدام ملی تاکنون 600 میلیارد تومان به صنعت ساختمان تزریق شده و از ایجاد فعالیت های کاذب جلوگیری کرده است.

مسعود بیات منش ظهر امروز (19 مردادماه) در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت های مختلفی در بخش های صنایع، کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی دارد و باید دانست که اگر بتوانیم مرکز سکونت گاه ها و شهرها را توسعه دهیم مرکز جذب سرمایه خواهد شد؛ در حالی که نبود شهر توسعه یافته در استان باعث شده بخش قابل توجهی از سرمایه های ما از استان خارج و توسط استان ها و حتی کشورهای هم جوار جذب شدند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بزرگی در بخش صنایع روی داریم که از انرژی، زیرساخت ها و ظرفیت های استان استفاده کردند و دستاوردهای آن حاصل مناطق دیگر می شود، عنوان کرد: شهر زنجان به شکل کاریکاتوری رشد کرده و توسعه متوازن نداشته است اما در حال حاضر در طرح جامع به این موضوع پرداخته که کاستی ها را برطرف کند و منجر به توسعه متوازن و جذب سرمایه های استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 600 میلیارد تومان سرمایه خرد در صنعت ساختمان زنجان

تزریق 600 میلیارد تومان سرمایه خرد در صنعت ساختمان زنجان