مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-10اجتماعي

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا


نظام آموزش عالی کشور با شیوع ویروس کرونا دچار تحول و دگرگونی عظیمی شده و با وجود مشکلات و چالش های پیاده سازی آموزش غیرحضوری اکنون پس از گذشت چهار نیم سال تحصیلی، - فعالیت می کنند و دانشگاه علم و فرهنگ نیز به عنوان برترین دانشگاه غیر انتفاعی کشور از این قاعده مستثنی نیست و  متقاضیان این دانشگاه به دو روش(97درصد از طریق کنکور سراسری و 3 درصد از طریق سوابق تحصیلی) جذب می شوند.

مزیت رقابتی دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه کارآفرین برخورداری از امکانات، تجهیزات، تنوع و کیفیت خدمات علمی، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اشتغالزایی و کارآفرینی و اعتبار مناسب بین المللی است که باعث برتری محسوس این دانشگاه حتی نسبت به برخی دانشگاه های دولتی شده است.

روحیه دانشجو محوری و پویایی حاکم بر این دانشگاه سبب شده تا علاوه بر اهتمام در ارائه بهترین خدمات و سرویس های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و کارآفرینی به مشکلات مالی ناشی از کرونا برای خانواده ها نیز توجه گردیده و راهکارهایی برای آن در نظر گرفته شده است.

  دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ نه تنها همچون دانشجویان سایر دانشگاه های کشور مجاز به استفاده از تسهیلات دانشجویی، تخفیفات و وام های شهریه هستند بلکه علاوه بر این دانشگاه علم و فرهنگ در راستای مسئولیت های اجتماعی با تاسیس صندوق مُجیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا