مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-10سياسي

صباغیان: اختیار نظارت بر فضای مجازی از مجلس سلب می شود


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: بر اساس این طرح تمام اختیارات به کمیسیون دوامی داده می شود که فقط سه عضو ناظر مجلس در آن حضور دارند.

- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: بر اساس این طرح تمام اختیارات به کمیسیون دوامی داده می شود که فقط سه عضو ناظر مجلس در آن حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص این گرانی ها با وجود این شرایط تغییر دولت، مردم باید به کجا پناه ببرند؟ انتظار می رود مجلس در یک جلسه غیرعلنی این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی در خصوص تصمیم مجلس درباره طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک عنوان کرد: نه در این جلسه و نه در جلسه قبل بررسی این موضوع، اجازه ای برای بیان تذکر و اخطار داده نشد، اکنون هم که این موضوع تصویب شده ما از آن پیروی می کنیم و بحثی در آن نیست، ولی یک نکته فراموش شد که از کمیسیون مشترک می خواهم به آن توجه کند؛ شورای عالی فضای مجازی همه اختیارات را به کمیسیون دوام واگذار کرده است، یعنی کمیسیون دوام می شود تصمیم گیر تمام مقدرات فضای عمومی، که اعضای آن 22 نفر هستند، در آن کمیسیون سه نفر نماینده مجلس به صورت ناظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: اختیار نظارت بر فضای مجازی از مجلس سلب می شود

صباغیان: اختیار نظارت بر فضای مجازی از مجلس سلب می شود