مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-10سياسي

هر خانه یک هیئت عزاداری/ رادیو نوای مداحان را به داخل منازل برد


شبکه های رادیویی پیام و آوا با ویژه برنامه «هرخانه یک هیئت» با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) از شب اول محرم همراه با هموطنان در سراسر کشور به سوگواری می پردازند.

- شبکه های رادیویی پیام و آوا با ویژه برنامه هرخانه یک هیئت با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) از شب اول محرم همراه با هموطنان در سراسر کشور به سوگواری می پردازند.

شهرام ملازاده مدیر شبکه های رادیویی پیام و آوا با اشاره به طرح هر خانه یک هیئت که در رادیو آوا قرار است اجرایی شود، به و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مجالس عزاداری شبکه های رادیویی پیام و آوا با ویژه برنامه هر خانه یک هیئت با عزاداران حسینی همراه می شوند.

وی افزود: این ویژه برنامه هر شب ساعت 22 الی 22:30 از رادیو پیام و ساعت 22:30 الی 23 از رادیو آوا با حضور و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) پخش می شود و در عین حال این برنامه همزمان از سایت رادیو پیام، رادیوهای تصویری شبکه های پیام و آوا، نرم افزار ایرانصدا و شبکه تلویزیونی سپهر به صورت تصویری پخش می شود.

مدیر شبکه های رادیویی پیام و آوا در ادامه گفت: سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و نظر به عدم برگزاری هیات های مذهبی، رادیو پیام و آوا برای بهتر و باشکوه تر برگزار شدن سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به برگزاری ویژه برنامه هر خانه یک هیئت گرفت و هموطنان در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانه یک هیئت عزاداری/ رادیو نوای مداحان را به داخل منازل برد

هر خانه یک هیئت عزاداری/ رادیو نوای مداحان را به داخل منازل برد