مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-10اقتصادي

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری تا هزار میلیارد تومان


سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری طی دو سال اخیر به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است، یعنی این سرمایه رشد بیش از 25 برابری را تجربه کرده است.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری طی دو سال اخیر به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است، یعنی این سرمایه رشد بیش از 25 برابری را تجربه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تخصصی مواد پیشرفته و انرژی به عنوان پنجاه و نهمین صندوق، صبح امروز با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ریال افتتاح شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تخصصی مواد پیشرفته و انرژی قرار است در حوزه اعطای انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر به متقاضیان خدمات ارائه کند.

پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان سهامداران بخش دولتی و 3 شرکت سهامداران بخش خصوصی صندوق پژوهش و فناوری مواد پیشرفته و انرژی هستند.

دکتر علی وحدت در این مراسم که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت های صندوق نوآوری از صندوق های پژوهش و فناوری، عملکرد و فعالیت های این صندوق ها در طول دو سال گذشته قابل مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری تا هزار میلیارد تومان

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری تا هزار میلیارد تومان