مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-10سياسي

آمادگی کانون وکلای ایلام برای حمایت از خبرنگاران/وکیل باید مستقل باشد


رییس کانون وکلای دادگستری استان ایلام از آمادگی کانون وکلای دادگستری ایلام برای حمایت قضایی و حقوقی از اصحاب رسانه استان خبر داد.

- ، حجت الله محمدی ظهر سه شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران ایلامی اظهار کرد: وجه اشترک خبرنگاران و وکلا، احقاق حقوق مردم، آگاهی بخشی جامعه، دفاع از حقوق مردم و… است.

وی گفت: وجوه اشتراک فراوان بین خبرنگاران و وکلا وجود دارد و هر دوی این قشر تاثیرگذار جامعه، پیشگامان تحقق دموکراسی هستند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه خبرنگاران باید منتقد باشد، افزود: بر همین اساس جامعه و حاکمیت باید بپذیرد که خبرنگار باید نقاد باشد چون توسعه بدون توجه به نقدهای سازنده رسانه ها میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اصل 24 قانون اساسی بر آزادی مطبوعات کاملاً تاکید شده و رسالت خبرنگاران بسیار حساس، ظریف و خطیر است، تصریح کرد: کانون وکلای دادگستری استان ایلام آمادگی خود را برای هر گونه حمایت حقوقی و قضایی از خبرنگاران فعال و رسانه های دارای مجوز اعلام می دارد.

محمد با تشکر از جامعه رسانه ای به خاطر تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی و مطالبه گری برای احقاق حقوق عامه، اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری استان ایلام از سال 1395 مستقل شده و فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کانون وکلای ایلام برای حمایت از خبرنگاران/وکیل باید مستقل باشد

آمادگی کانون وکلای ایلام برای حمایت از خبرنگاران/وکیل باید مستقل باشد