مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-10اقتصادي

پرداخت حدود 40 میلیارد تومان هزینه درمانی طی سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت حدود 40 میلیارد تومان هزینه درمانی طی سال جاری در این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت حدود 40 میلیارد تومان هزینه درمانی طی سال جاری در این استان پرداخت شده است.

غلامرضا کاظمی روز سه شنبه 19 مرداد ماه 1400 در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار افزود: در گذشته سودجویی هایی صورت می گرفت اما اکنون داروها کد اصالت دارند قبل سودجویان از وضعیت موجود استفاده می کردند به خصوص در هورمون های رشد که در باشگاه های بدنسازی از آنها استفاده می شد.

وی اظهارکرد: اکنون با توجه به آزمایشات تشخیص داده می شود که آیا افراد مشکل دارند تا چنین داروهایی به آنها ارائه شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در باشگاه های بدنسازی از آن دست سودجویی ها به وفور وجود داشت و از آنها برای مصارف بدنسازی استفاده می شد اما اکنون داروهای ما کد اصالت دارند و سوء استفاده کمتری از آن می شود.

کاظمی تصریح کرد: برخی افراد صبح نزد پزشک می رفتند و دارو برای آن ها تجویز می شد و بعد از ظهر نیز به پزشک دیگری مراجعه می کردند و همان دارو برای آنها نسخه می شد اما اکنون با نسخه الکترونیک اگر در شیفت صبح دارویی دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حدود 40 میلیارد تومان هزینه درمانی طی سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت حدود 40 میلیارد تومان هزینه درمانی طی سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد