مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-10پزشكي

کمبود 15 قلم دارو در اصفهان/بازار سیاه داروی کووید نداریم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کمبود 15 قلم دارو در استان، گفت: نگذاشتیم در اصفهان بازار آزاد دارو شکل گیرد و مشکلی برای تامین سرم و داروهای مورد نیاز بیماران کووید در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی نداریم.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کمبود 15 قلم دارو در استان، گفت: نگذاشتیم در اصفهان بازار آزاد دارو شکل گیرد و مشکلی برای تامین سرم و داروهای مورد نیاز بیماران کووید در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی نداریم.

ابوالفضل اصلانی امروز (سه شنبه_19 مردادماه) در نشست با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت فوق بحرانی استان اصفهان در موج پنجم کرونا، اظهار کرد: شرایط کنونی بسیار نامناسب و آمارهای نگران کننده ای درحال ثبت شدن است که در 18 ماه گذشته با آن مواجه نبودیم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته برای اولین بار، آمار بیماران کووید بستری در بیمارستان های استان از 3 هزار بیمار گذشت، گفت: از 2 تا 3 هزار تست کووید که روزانه از افراد مشکوک و علامت دار گرفته می شود، 400 تا 500 بیمار جدید در بیمارستان ها بستری می شوند، درحالی که تعداد بیماران ترخیصی کمتر است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد کمبودهای دارویی، گفت: سال 96 تعداد کمبود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 15 قلم دارو در اصفهان/بازار سیاه داروی کووید نداریم

کمبود 15 قلم دارو در اصفهان/بازار سیاه داروی کووید نداریم