مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-10سياسي

اجرای نیت 3864 موقوفه محرمی در خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود 3 هزار و 864 موقوفه مرتبط با محرم در استان خبر داد و گفت: این موقوفات دارای رقبات زیادی هستند که 487 رقبه با نیت روضه خوانی، - حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به نقش بقاع متبرکه در ترویج شعائر مذهبی و معارف عاشورایی مکتب امام حسین (ع)، اظهار داشت: هویت دینی و ملی ما با امامزادگان و بقاع متبرکه گره خورده و امامزادگان به نوعی محل برگزاری مراسم هیأت های مذهبی هستند.

وی به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم مذهبی در فضای باز اشاره و بیان داشت: هیأت های مذهبی در بقاع شاخص مستقر و از ظرفیت فضاهای روباز موجود در بقاع برای عزاداری استفاده می کنند.

سوگواره بصیرت عاشورایی در 32 بقعه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 32 بقعه متبرکه استان خبر داد و مطرح کرد: تمامی برنامه های امسال از همایش قبیل احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی و اقامه نماز ظهر و عصر روز عاشورا در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بخشی پور تبیین کرد: توجه ویژه به ظرفیت فضای مجازی و استفاده هر چه بیشتر و بهتر از آن رویکرد این نهاد در اجرای آیین های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیت 3864 موقوفه محرمی در خراسان جنوبی

اجرای نیت 3864 موقوفه محرمی در خراسان جنوبی