مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-10اجتماعي

پیرغلامان حسینی در زنجان تجلیل می شوند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: پیرغلامان حسینی در زنجان تجلیل می شوند.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه محرم سازمان فرهنگی برنامه های مختلفی پیش بینی کرده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه برنامه های سازمان فرهنگی میان مدت و کوتاه مدت خواهد بود، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه ها سیاه پوش شدن شهر زنجان است که در مناطق چهارگانه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سیاه پوش شدن کامل شهر زنجان تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه سیاه پوش شدن با شعار یکسان در سراسر شهر انجام می شود.

نظری شعار امسال محرم را پایتخت شور و شعور حسینی، لک لبیک حسین عنوان کرد و گفت: امیدواریم برنامه ها آنطور که شایسته پایتخت شور و شعور حسینی است، اجرایی شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برنامه تجلیل از پیرغلامان را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی در ماه محرم عنوان کرد و افزود: در این برنامه از 6 پیرغلام تجلیل خواهد شد.

وی الگوسازی برای جامعه به ویژه جوانان مداحی که تازه وارد این عرصه شده اند را از مهم ترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: امیدواریم از وجود این پیر غلامان در زمینه شعرشناسی، اخلاق و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرغلامان حسینی در زنجان تجلیل می شوند

پیرغلامان حسینی در زنجان تجلیل می شوند