مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-10ورزشي

آخوند محروم شده فوتبال، همچنان قرارداد می بندد!


روز گذشته فومنی، مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی کرد.

این در حالی است که این آخوند جنجالی تاکنون از طرف مدیرعامل این باشگاه دو بار حکم برکناری را دریافت کرده - روحانی جنجالی که با حکم کمیته اخلاق از حضور و فعالیت در فوتبال ایران محروم شده است، همچنان به کار خود ادامه می دهد و از فعالیتش عکس هم می گیرد و منتشر می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، چندی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد زارع فومنی را به خاطر اقدامات تحریک آمیز مانند حمل سلاح تقلبی به مدت دو سال از کلیه فعالیت ها مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و 50 میلیون تومان جریمه کرد اما در کمال تعجب روز گذشته فومنی، مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی کرد.

این در حالی است که فومنی (که وظیفه مدیریت و سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان گل ریحان را برعهده داشته) تاکنون از طرف مدیرعامل این باشگاه دو بار حکم برکناری را دریافت کرده و با این تفاسیر جای تعجب است که چگونه اخبار اقدامات او در برخی رسانه ها منعکس می شود.

فومنی مدیرعامل نیست و حق امضا ندارد رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در مورد ادامه فعالیت فومنی در باشگاه گل ریحان البرز، اظهار داشت: او علیرغم محرومیت در فوتبال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوند محروم شده فوتبال، همچنان قرارداد می بندد!

آخوند محروم شده فوتبال، همچنان قرارداد می بندد!