مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-10سياسي

استفاده از ظرفیت معتمدان برای ارتقا صلح و سازش در لرستان


برای ارتقا صلح و سازش درسطح استان لرستان،از ظرفیت و تجربه های معتمدان ،مصلحان و افرادی که در طوایف ، قبیله و عشیره ها نزد مردم دارای محبوبیت و مقبولیت هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارفارس ازپلدختر، محمد رزم عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ملی صبر لرستان اظهار کرد: ارتقاء صلح و سازش از مولفه های اصلی رشد و توسعه و ازسیاست های محوری و راهبردی ریاست قوه قضاییه است.

وی افزود:بنابراین اساس نامه ستاد صبر از سوی قوه قضاییه تدوین و به استان های کشور ابلاغ شده است.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: این ستاد به عنوان صلح، بخشایش و رضایت با دعوت از حدود 23 نفر از اعضای حقیقی و حقوقی در راستای ارتقاء امنیت و صلح و سازش در پرونده ها در خرم آباد نیز تشکیل شد.

رزم، جلوگیری از کینه و دشمنی را مورد تاکید آموزه های دینی دانست وگفت: تلاش می شود جمهوری اسلامی ایران هم چنان یکی از امن ترین کشورهای منطقه و خاورمیانه باشد.

وی افزود: ایجاد صلح و سازش و دوری از خشونت و کینه ورزی به ویژه در جوامع اسلامی بدون شک موجب اتحاد و وحدت در روابط اجتماعی و اقتدار و امنیت را در سطح بین المللی ارتقا می بخشد.

رییس کل دادگستری لرستان یادآور شد: جلسه ستاد صبر با دعوت از اعضا در لرستان تشکیل و از نقطه نظرات کارشناسانه آنان که حاصل سالها تجربه است استفاده و در راستای تحقق اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت معتمدان برای ارتقا صلح و سازش در لرستان

استفاده از ظرفیت معتمدان برای ارتقا صلح و سازش در لرستان