مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-10اجتماعي

ارائه رایگان مشاوره جامع به بانوان در حرم کریمه اهل بیت(س)


مسئول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه واحد مشاوره خواهران در ماه به صورت میانگین به 250 تا 300 بانو خمات مشاوره ای کاملا رایگان ارائه می کند، - فاطمه جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه در حال حاضر واحد مشاوره اسلامی دربخش های اخلاق، تحصیل، آمادگی های پیش از ازدواج، تربیت فرزند، تغذیه، همسرداری و مسائل جنسی است.

وی افزود: در حال حاضر 28 استاد به صورت افتخاری در واحد مشاوره به زائران و مجاوران خواهر استان مقدس بانوی کرامت خدمات مشاوره ای ارائه می کنند.

مسئول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: بانوان علاقه مند برای تنظیم وقت مشاوره همه روزه از ساعت 9 الی 13 می توانند با شماره 37175450 تماس بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) هر ماه به صورت میانگین به 250 تا 300 نفر از بانوان خدمات مشاوره ای ارائه می دهد، ادامه داد: حداقل مدت زمان مشاوره برای هر فرد از سوی کارشناسان واحد مشاوره 40 دقیقه است.

جعفری افزود: هم زمان با فروردین و اردیبهشت ماه به دلیل تعطیلات کرونایی واحد مشاوره به 170 نفر از بانوان در گروه های سنی مختلف خدمات مشاوره ای ارائه کرده است و در خردادماه نیز 290 نفر از خدمات مشاوره ای آستان بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رایگان مشاوره جامع به بانوان در حرم کریمه اهل بیت(س)

ارائه رایگان مشاوره جامع به بانوان در حرم کریمه اهل بیت(س)