مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-10سياسي

پروژه های عمرانی با اولویت اوقات فراغت در اراک اولویت دارد


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک گفت: این کمیسیون به دنبال افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان است و پروژه های عمرانی با اولویت اوقات فراغت در اراک اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه مدیریت شهری باید بر پایه پیوست های اجتماعی و فرهنگی باشد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر اراک با شعار مباحث فرهنگی و اجتماعی از مردم شهر اراک رأی گرفتند و بالطبع انتظار می رود که رویکرد این شورا فرهنگی و اجتماعی باشد.

رشد نامتوازن شهر اراک باید اصلاح شود وی با اشاره به اینکه شهر فقط روگذر و زیرگذر نیست، ادامه داد: شهر اراک در طی سال های اخیر از رشد نامتوازنی در حوزه شهری برخوردار بوده است و به همین دلیل نیاز است که حوزه فرهنگی و اجتماعی این شهر بیش از گذشته تقویت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: این کمیسیون به دنبال استفاده از ظرفیت های نخبگان و مردمی است و به دنبال این نیست که کارهای ارزشمند دوره های قبلی در حوزه فرهنگی و اجتماعی را دنبال نکند بلکه با استفاده از نقطه نظر اعضای کمیسیون دوره های قبلی شورای شهر برنامه هایی با پیوست فرهنگی و اجتماعی را دنبال می کند.

عین القضاتی گفت: با توجه به اینکه ابعاد توسعه فرهنگی وسیع و پیچیده است بنابر این دستیابی به آن در مدت کوتاه اتفاق نمی افتد و نیازمند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی با اولویت اوقات فراغت در اراک اولویت دارد

پروژه های عمرانی با اولویت اوقات فراغت در اراک اولویت دارد