مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-10سياسي

ایجاد ستاد «صبر» در لرستان برای برقراری صلح و سازش در پرونده ها


رییس کل دادگستری لرستان از ایجاد ستاد «صبر» در لرستان برای برقراری صلح و سازش در پرونده های قتل های عمدی، شبه عمدی، منازعات و .

خبر داد.

- خرم آباد- رییس کل دادگستری لرستان از ایجاد ستاد صبر در لرستان برای برقراری صلح و سازش در پرونده های قتل های عمدی، شبه عمدی، منازعات و .

خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد ملی صبر در لرستان اظهار داشت: ایجاد صلح و سازش بین افراد به ویژه در جوامع اسلامی، مؤمنان و مسلمانان موجب تقویت امنیت است و زمینه رشد و بالندگی هر منطقه، استان و کشور را مهیا می سازد.

وی، امنیت را یکی از پیش نیازهای رشد و توسعه در کشور دانست و افزود: در این راستا بر اساس اساسنامه ای که از سوی قوه قضاییه به استان های سراسر کشور ابلاغ شده، جلسه ستاد صبر با حضور بیش از 20 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در مرکز لرستان برگزار شد.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: ایجاد صلح و سازش بین افراد و جلوگیری از کینه و دشمنی در جوامع اسلامی مورد تاکید آموزه های دینی و موجب رشد و توسعه است.

رزم افزود: ستاد صلح، بخشایش و جلب رضایت افراد در پرونده ها با عنوان ستاد صبر در راستای استفاده از نقطه نظرات کارشناسانه، مفید و حاصل تجربیات اعضا برای گسترش و ایجاد صلح در پرونده های آماده اجرای حکم تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ستاد «صبر» در لرستان برای برقراری صلح و سازش در پرونده ها

ایجاد ستاد «صبر» در لرستان برای برقراری صلح و سازش در پرونده ها