مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-10اقتصادي

تنش آبی در 30 روستای اهر/ سرانه مصرف 2 برابر میانگین کشوری است


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از تنش آبی در 30 روستای شهرستان اهر خبر داد و گفت: سرانه مصرف آب در اهر 300 لیتر در ثانیه بوده که 2 برابر میانگین استانی و کشوری است.

- ، ابراهیم عباسپور ظهر سه شنبه در جمع مدیران شهرستان اهر با اشاره به ضرورت تکمیل مجتمع های آبرسانی چولقشلاقی و یخفروزان اظهار داشت: اگر این 2 مجتمع بزرگ آبرسانی را تکمیل و نهایی نکنیم مشکل کمبود آب در روستاهای شهرستان اهر بر قوت باقی خواهد ماند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: وضعیت منابع آب شهرستان اهر نگران کننده بوده و ورودی منابع آب با خروجی سربه سر می رسد و طول نمی کشد که برای تأمین آب شرب اهر به چاه های آب پناه خواهیم بُرد.

وی، با ابراز نگرانی از کاهش منابع آب در سد ستارخان شهرستان اهر گفت: سرانه مصرف آب برای هر شهروند اهری بالای 300 لیتر بوده که بالاتر از میانگین استانی و کشوری و 2 برابر متوسط مصرف جهانی است از این رو نیازمندیم تا بیش از پیش بر ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف کار کنیم.

عباسپور؛ وضعیت منابع آب شرب شهرستان اهر را شکننده عنوان کرد و یادآور شد: قبلاً 18 پروژه برای شهرستان اهر تعریف کرده ایم اما اعتبارات محدود اجازه نمی دهد تا این پروژه ها اجرایی شود لذا باید از منابع مالی شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرای پروژه ها استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 30 روستای اهر/ سرانه مصرف 2 برابر میانگین کشوری است

تنش آبی در 30 روستای اهر/ سرانه مصرف 2 برابر میانگین کشوری است