مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-10ورزشي

سپاهان برد، گیتی پسند متوقف شد


هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز با شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و پیروزی میلمتری سپاهان تازه وارد همراه بود.

- ایسنا/اصفهان هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز با شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و پیروزی میلمتری سپاهان تازه وارد همراه بود.

فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (سه شنبه- 19 مردادماه) با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد، در مهم ترین دیدارهای این هفته سن ایچ ساوه با تک گل مجید خزایی مس سونگون قهرمان فصل گذشته را شکست داد، در کرج تیم مقاومت البرز کرج با گل های سهیل جامدی (2گل) و مهدی نوروزی 3 بر2 گیتی پسند را شکست داد، سعید احمدعباسی نیز در این دیدار 2 گل برای گیتی پسند به ثمر رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالن آبفا اصفهان نیز تیم سپاهان که در آخرین دقایق پیش از شروع لیگ در میان اما و اگرها امتیاز اهورای بهبهان را برای ورود به لیگ برتر خریداری کرده بود و در هفته اول و در شهرآورد اصفهان مقابل گیتی پسند به میدان نیامد، در این هفته میزبان راگای شهرری بودند که در نهایت با نتیجه 3 بر2 به پیروزی رسیدند تا اولین 3 امتیاز خود را در جدول ثبت کنند.

سامان دشن (2گل) و مراد ناظری در این دیدار برای طلایی پوشان سپاهان گلزنی کردند و در مقابل مسعود فلاح و الیاس براتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان برد، گیتی پسند متوقف شد

سپاهان برد، گیتی پسند متوقف شد