مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-10سياسي

ماجراجویی و بحران سازی کار همیشگی غربی ها علیه امت اسلامی است


فعال سیاسی جوان و انقلابی دیار 15 خرداد ورامین با اشاره به ماجراجویی و بحران سازی غربی ها گفت: فعالیت های ضد استکباری محور مقاومت حزب الله در منطقه مایه فخر و مباهات و عامل موثری برای شکست رژیم صهیونیستی است.

- علی خزایی فعال سیاسی جوان و انقلابی دیار 15خرداد ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا نشان دهنده قدرت روزافزون جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر و نفاق یعنی جبهه غرب و غرب زده ها است.

وی گفت: روی کار آمدن دولتی مردمی، انقلابی و کارآمد جدید در جهموری اسلامی و حمله راکتی و کوبنده حز ب الله و جنگ شناختی بودند که برایشان موفقیت آمیز نبود.

خزایی در خصوص مجموعه حوادث مشکوک و غیرمستندی که برای کشتی ها رخ داد، خطرنشان کرد: متجاوزان و منافقان سعی بر این داشتند که این حوادث را به جبهه مقاومت ربط دهند که بحران جدیدی برای محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایجاد کنند که با حمله تلافی جویانه عناصر مومن حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی این توطئه شوم با شکست مواجه شد.

وی عقب نشینی آشکار رژیم صهیونیستی را مایه سرافرازی امت اسلامی دانست و گفت: در سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه سال 85 با تهاجم حزب الله به مواضع صهیونیستی علامت ِ مشخص و شفافی ارسال شد که قواعد درگیری تغییر یافته و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی و بحران سازی کار همیشگی غربی ها علیه امت اسلامی است

ماجراجویی و بحران سازی کار همیشگی غربی ها علیه امت اسلامی است