مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-10ورزشي

نکونام: اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی مانم/ به فولاد نگاه ملی نشد


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پرونده محمد بلبلی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در لیگ بیستم شد، شفاف سازی کرد.

- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پرونده محمد بلبلی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در لیگ بیستم شد، شفاف سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد نکونام درباره عملکرد فولاد در لیگ بیستم و جام حذفی، اظهارکرد: عملکردمان خوب بود و در لیگ این لیاقت را داشتیم که حداقل بتوانیم در رده چهارم قرار بگیرم که بازی آخر لیگ را از دست دادیم.

البته ما از قبل این دیدار، سه بازی را از دست داده بودیم که داوران آن بازی و یکی از کمک داوران محروم شدند که از این سه بازی تیم من حداقل یک امتیاز کسب می کرد، چهارم می شدیم اما ششم شدیم که عملکردمان خوب و قابل دفاع بود.

تیم ما در رقابت با تیم های بالای جدول که خوب هزینه کرده بودند واقعا نمی توانستیم رقابت کنیم.

نه این که منظورم این باشد که تیم ما هزینه نکرد ولی قطعا باور این که در تیم من بازیکن 40 و 100 میلیون تومانی فیکس بازی می کرد، سخت است.

ما تعدادی بازیکن با قرارداد خوب داشتیم و تعدادی هم با قرارداد 40 تا 60 میلیون تومانی و با قرارداد سه ساله که دو فصل است در فولاد به صورت فیکس بازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام: اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی مانم/ به فولاد نگاه ملی نشد

نکونام: اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی مانم/ به فولاد نگاه ملی نشد