مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-10پزشكي

لزوم تدوین پروتکل های ویژه برای اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نامه ای از رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواسته است که جلسه ای با حضور متخصصان در حوزه ورزش و بهداشت تشکیل شود تا نسبت به تهیه پروتکل بهداشتی صرفاً برای اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز اقدام کنند تا بیش از این شاهد تعطیلی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نامه ای به طاهره چنگیز، رییس دانشگاه علوم پزشکی پیرامون تعطیلی مکرر اماکن ورزشی نوشته است.

در ابتدای این نامه آمده است: پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای سرکارعالی همان گونه که مستحضر هستید با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های مکرر اماکن ورزشی و جدیت خاص سرکار عالی و همکاران محترمتان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی استان، کار را به حدی رسانده که در دوره پیک پنجم حتی ورزش هایی که جزو گروه یک و طبق جدول طبقه بندی مشاغل هستند را دستور به تعطیلی داده اید.

در ادامه این نامه مطرح شده است: با توجه به رصدی که در سطح استان به ویژه شهر اصفهان صورت گرفته است باز بودن قلیان سراها و چایخانه ها در زمانی که فشار حداکثری مراکز بهداشت استان معطوف به تعطیلی اماکن ورزشی در سطح استان است جای بسی تأمل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین پروتکل های ویژه برای اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز

لزوم تدوین پروتکل های ویژه برای اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز