مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:202021-08-10سياسي

تخلفات ساخت و ساز در دماوند صدای مردم را درآورد: جلوی سوداگران را بگیرید


شهروندان می گویند انتظار دارند به جای جریمه گرفتن و مماشات با متخلفان، شورای شهر جدید ترتیبی اتخاذ کند که ساخت و سازهای غیرمجاز انجام نشده و حقوق مردم بیش از این پایمال منافع گروهی اندک از فرصتطلبان نشود.

- تخلفات ساخت و ساز در دماوند صدای مردم را درآورد: جلوی سوداگران را بگیرید شهروندان می گویند انتظار دارند به جای جریمه گرفتن و مماشات با متخلفان، شورای شهر جدید ترتیبی اتخاذ کند که ساخت و سازهای غیرمجاز انجام نشده و حقوق مردم بیش از این پایمال منافع گروهی اندک از فرصتطلبان نشود.

خبرآنلاین نوشت: تخلفات ساخت و ساز در دماوند و گیلاوند باعث شده است بسیاری از شهروندان از وضعیت کنونی نارضایتی خود را ابراز کنند.

با وجود که تاکنون هزاران باب ویلا و ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق شرق تهران به خصوص دماوند و گیلاوند توسط مقامات قضایی قلع و قمع شده است ولی باز هم تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز در این مناطق ادامه دارد.

پیش از این دادستان دماوند با خط و نشان کشیدن برای مدیران شهری و کسانی که دست به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند هشدار داده بود این قبیل تخلفات را به عنوان تبانی در اقدام غیرقانونی و مجرمانه تحت تعقیب قرار می دهد.

حسن ابراهیمی بسابی در این باره گفته است: از شهرداران و دهیاران درخواست می شود با ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات ساخت و ساز در دماوند صدای مردم را درآورد: جلوی سوداگران را بگیرید

تخلفات ساخت و ساز در دماوند صدای مردم را درآورد: جلوی سوداگران را بگیرید