مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:102021-08-10حوادث

جنایت در طبقه ششم


پرونده سقوط یک کارگر از طبقه ششم ساختمانی در بولوار شهید فرامرزعباسی مشهد، بعد از چند ماه تحقیقات پلیسی و قضایی، رمزگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه سی و یکم اردیبهشت گذشته، هنگامی رخ داد که کارگر 32 ساله ای به نام یوسف از طبقه ششم یک ساختمان در حال احداث به پایین سقوط کرد و به طرز دلخراشی جان سپرد.

پیمانکار و دیگر کارگران ساختمانی با شنیدن صدای ترسناک سقوط، هراسان به محوطه ساختمان دویدند و تلاش کردند تا کارگر خون آلود را از مرگ نجات دهند اما او نفس های آخر زندگی اش را می کشید به گونه ای که نتوانست هیچ کلمه ای بر زبان آورد.

چند دقیقه بعد نیروهای امدادی اورژانس پیکر این کارگر جوان را به مرکز درمانی انتقال دادند ولی او دیگر علایم حیاتی نداشت و جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.

با گزارش حادثه سقوط کارگر مذکور به مقام قضایی، تحقیقات مقدماتی توسط نیروهای انتظامی آغاز شد ولی از شواهد و ظواهر امر چنین برمی آمد که این کارگر آرماتوربند هنگام کشیدن طناب به بالای ساختمان به طور اتفاقی یا بی احتیاطی سقوط کرده است! وقتی گزارش پلیس و اظهارات شاهدان عینی روی میز قاضی دکتر حسن زرقانی قرار گرفت، ناگهان ماجرای سقوط هنگام کشیدن طناب از لابه لای سطور اوراق این پرونده، ذهن قاضی ویژه قتل عمد را درگیر حادثه ای رمزآلود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت در طبقه ششم

جنایت در طبقه ششم