مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 19:002021-08-10سياسي

راهی جز محدودیت های شدید برای مقابله با کرونا نداریم


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهر مشهد را نمونه ای از کم توجهی به مقابله با بیماری کرونا دانست و گفت: هم اکنون بیمارستان های مشهد خیلی شلوغ و از طرف دیگر هتل های مشهد هم 70 درصد پر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صدا و سیما، آقای دکتر علیرضا رییسی پس از نشست ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به گسترش شیوع کرونا و نیاز به اقدامی قوی و سریع برای مقابله با آن اشاره کرد و افزود: به همین منظور رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار تشکیل جلسه ای شد تا در آن نظرات کارشناسان برای مقابله با بیماری کرونا مورد بررسی قرار گیرد تا یک پیشنهاد مشخص تعیین شود.

وی گفت: پس از این جلسه هم جلسه ای با حضور رییس جمهور برگزار می شود تا برای شرایط موجود تصمیمی گرفته شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: هیچ راهی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، جز اینکه ما به سمت محدودیت های شدید برویم.

آقای رییسی گفت: منظور من از محدودیت های شدید تعطیلی مطلق نیست، بلکه محدودیت های شدید برای مسافرت ها، ترددها، تجمع ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مثل زدن ماسک، بیماریابی و .

است.

وی افزود: برای اعمال محدودیت های شدید باید بسته های حمایتی برای اصناف درنظر گرفته شود و موضوعاتی مثل مالیات، کرایه ها و چک های برگشتی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز محدودیت های شدید برای مقابله با کرونا نداریم

راهی جز محدودیت های شدید برای مقابله با کرونا نداریم