مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-10اقتصادي

توزیع یک میلیون پرس غذا در بین عزاداران از سوی بزرگترین موکب کشور


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از برنامه ریزی برای توزیع افزون بر یک میلیون پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی خبرداد.

- ایسنا/سمنان قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از برنامه ریزی برای توزیع افزون بر یک میلیون پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی خبرداد.

محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از هدفگذاری جذب مشارکت 51 میلیارد تومانی مردمی در استان سمنان در سرفصل های اطعام و احسان حسینی و تهیه و توزیع بسته های حمایتی و سبدهای بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: توزیع یک میلیون غذای گرم بین عزاداران حسینی در محرم سال جاری پیش بینی شده است.

وی، گروه جهادی ملی نذرواره 72 خوان احسان حسینی را بازوی توانمند اجرایی پخت و توزیع غذا در بین عزاداران حسینی خواند و تصریح کرد: 115 مرکز نیکوکاری و بیش از 80 آشپزخانه کار خود را همزمان با محرم در استان سمنان آغاز کرده و تا پایان ماه صفر یک میلیون غذای گرم بین نیازمندن توزیع می کنند.

وی به پیش بینی مشارکت 51 میلیارد تومانی مردم استان سمنان در ماه محرم اشاره کرد و گفت: توزیع 66 هزار سبد کالا و 22هزار سبد بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان تصریح کرد: همچنین با اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر، بسته های معیشتی تهیه و به خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون پرس غذا در بین عزاداران از سوی بزرگترین موکب کشور

توزیع یک میلیون پرس غذا در بین عزاداران از سوی بزرگترین موکب کشور