مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-10بين الملل

نسبت به کره شمالی قصد و نیت خصمانه نداریم!


سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در اظهاراتی مدعی شد که واشنگتن عاری از هرگونه قصد و نیت خصمانه نسبت به کره شمالی است! - سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در اظهاراتی مدعی شد که واشنگتن عاری از هرگونه قصد و نیت خصمانه نسبت به کره شمالی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز سه شنبه به وقت محلی در واکنش به اظهارات خواهر رهبر کره شمالی در محکومیت رزمایش نظامی و مشترک آمریکا و کره جنوبی مدعی شد که واشنگتن نسبت به کره شمالی قصد و نیت خصمانه ندارد! پرایس در یک نشست مطبوعاتی مدعی شد: نخست، اجازه دهید بار دیگر تأکید کنم که ماهیت رزمایشهای نظامی مشترک (ایالات متحده و کره جنوبی) صرفاً دفاعی است.

ما این نکته را بارها بیان کرده ایم و این نکته بسیار مهمی است .

وی در ادامه ادعاهایش افزود: در وهله دوم، همانطور که بارها اعلام کرده ایم، ایالت متحده فاقد هرگونه قصد و نیت خصمانه ای نسبت به جمهوری دموکراتیک خلق کره [کره شمالی] است .

این در حالی است که خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به دلیل برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به کره شمالی قصد و نیت خصمانه نداریم!

نسبت به کره شمالی قصد و نیت خصمانه نداریم!