مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-10سياسي

دیار دریادلان سیاه پوش امام حسین(ع) شد/ دومین محرم زیر سایه کرونا


مراسم محرم امسال در شهرستان گناوه مانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با شرایط خاص برگزار می شود و مردم در تکاپوی اقامه عزای سالار شهیدان در دومین محرم با شرایط کرونایی هستند.

- اعلام شده است و دلدادگان عاشورا و امام حسین (ع) در تدارک برنامه ها با در نظر گرفتن این دستورالعمل ها هستند.

دستورالعمل های مقابله با اظهار داشت: همه حوادث در عالم بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده خواهد شد چرا که قانون تحول و دگرگونی در عالم حاکم است و همه مادیات بعد از مدتی رنگ می بازند.

وی افزود: بر خلاف عالم ماده انسان ها و شخصیت های آسمانی هیچ گاه به دست فراموشی سپرده نخواهند شد بلکه همواره بر تارک تاریخ می درخشند و همواره زنده اند و نامشان پایدار است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بیان کرد: در میان شخصیت های آسمانی که هیچ گاه در تاریخ فراموش نخواهد شد حادثه کربلا و شخصیت والای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ حادثه کربلا، دشمنان کوشیده اند تا این حادثه به دست فراموشی سپرده شود اما هرگز نتوانستند این حادثه که در حقیقت مرکز تحول روحی و تربیت و تزکیه نفس است را از جامعه بگیرند.

امام جمعه گناوه گفت: دشمن در طول 14 قرن تلاش کرده تا نام و یاد امام حسین (ع) و حادثه کربلا را از بین ببرد و انسان های پاک باخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار دریادلان سیاه پوش امام حسین(ع) شد/ دومین محرم زیر سایه کرونا

دیار دریادلان سیاه پوش امام حسین(ع) شد/ دومین محرم زیر سایه کرونا