مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 22:052021-08-10سياسي

نویسندگان نامه به روحانی درباره واکسن کجایند؟


21 دی سال گذشته، مقامات عالی سازمان نظام پزشکی و همچنین دکتر ایرج فاضل که رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران است، به حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم نامه ای نوشتند و در آن نامه نسبت به شیوع گسترده ویروس هشدار داده و درخواست کردند تامین سریع واکسن در اولویت قرار گیرد.

- 21 دی سال گذشته، مقامات عالی سازمان نظام پزشکی و همچنین دکتر ایرج فاضل که رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران است، به حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم نامه ای نوشتند و در آن نامه نسبت به شیوع گسترده ویروس هشدار داده و درخواست کردند تامین سریع واکسن در اولویت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کرمانپور - مدیر سابق روابط عمومی سازمان نظام پزشکی - در ادامه یادداشت خود در روزنامه همشهری نوشت: در آن نامه آمده بود که واکسن نیاز حیاتی است و باید نسبت به تامین آن، صرفا نگرش علمی فارغ از مسائل سیاسی وجود داشته باشد.

حتی اعلام شد که سهمیه واکسن کوواکس برای ایران کافی نیست و باید از تمام روش ها و با استفاده از تمام ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی و به دور از مسائل سیاسی این اقدام انجام شود.

دو روز از انتشار این نامه نگذشته بود که تعدادی از استادان، پزشکان و اعضای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، خطاب به حسن روحانی نامه ای نوشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان نامه به روحانی درباره واکسن کجایند؟

نویسندگان نامه به روحانی درباره واکسن کجایند؟