مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 22:352021-08-10ورزشي

تفاوت نشست های خبری لیگ فوتبال ایران و اروپا/ مشکل اجرایی!


بررسی قوانین برگزاری نشست های خبری پیش از بازی رقابت های مختلف فوتبال اروپایی نشان می دهد که برگزاری این نشست ها یک روز قبل از مسابقه و آن هم در محلی مشخص مانند سازمان لیگ در تهران یا هیات های فوتبال در شهرستان ها، - علاوه بر اینکه کار مربیان را سخت می کند، افزایش بی نظمی را نیز موجب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران چند سالی است که به منظور دادن شکل و شمایل حرفه ای به لیگ برتر اقدام به برگزاری نشست خبری قبل و بعد از بازی کرده است اما برخی سرمربیان از همان ابتدا بدعت نیامدن به نشست ها را گذاشتند تا امروز که ادامه این روند منجر به تحریم نشست خبری مربیان تیم ها – که در غیاب سرمربیان به نشست خبری می آیند – از سوی خبرگزاری ها شد.

سازمان لیگ هم از همان ابتدا تلاش کرد که به تقلید از رقابت های بین المللی با گذاشتن جرایمی برای سرمربیان خاطی، آن ها را ملزم به حضور در نشست های خبری کند اما این کار نتیجه بخش نبود تا این که به روال برخی سرمربیان تبدیل شد.

با این حال در این ماجرا باید آن طرف قضیه را هم دید.

آیا نحوه برگزاری نشست های خبری توسط سازمان لیگ صحیح است؟ آیا نمی توان راهکاری اندیشید که با گرفتن بهانه هایی چون ساعت پرواز و تمرین، سرمربیان را ملزم به حضور در نشست های خبری کرد؟ قوانین برگزاری نشست های خبری لالیگا، پریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت نشست های خبری لیگ فوتبال ایران و اروپا/ مشکل اجرایی!

تفاوت نشست های خبری لیگ فوتبال ایران و اروپا/ مشکل اجرایی!