مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-10اقتصادي

راه اندازی 2 پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهارستان


فرماندار بهارستان از راه اندازی دو پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد پایگاه ها در بهارستان به 6 عدد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمیته واکسیناسیون شهرستان بهارستان اظهار داشت: تا کنون واکسیناسیون کووید 19 برای سالمندان، جانبازان، خبرنگاران، آتش نشانان، پاک بانان، فرهنگیان و پرستاران و کادر درمان بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون اشخاص 50 ساله به بالا هم تقریباً انجام شده است گفت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از جمعیت شهرستان در گروه سنی 50 تا 18 سال هستند پیش بینی می کنیم با آغاز واکسیناسیون این گروه با ازدحام زیاد در پایگاه ها روبرو شویم لذا برای پیشگیری از بروز مشکل طی روزهای آینده دو پایگاه تجمیعی دیگر در سطح شهرستان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار بهارستان افزود: برای افزایش سرعت واکسیناسیون شهروندان، ساعت پایان کار 4 پایگاه از 13 به 16 افزایش یافته و با همکاری خوب سپاه ناحیه بهارستان تعداد یکصد نفر از بسیجیان عزیز شهرستان در اجرای این طرح در کنار کادر بهداشت و درمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

تمهیدی عنوان داشت: اولویت اصلی و مهم ما در حال حاضر حفظ جان و سلامت مردم است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم عزیز و تعامل خوب شهرداران و دهیاران و سایر ادارات ذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهارستان

راه اندازی 2 پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهارستان