مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-10پزشكي

سمنان در آستانه بحرانی ترین وضعیت کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: کرونا در استان از ابتدای شیوع تاکنون، پیش از رسیدن به اوج موج پنجم، در بحرانی ترین وضعیت خود قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نوید دانایی شامگاه سه شنبه به رسانه ها افزود: 250 مبتلای جدید به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در 6 شهرستان شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه 96 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 48 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند، بیان کرد: در حال حاضر 301 بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری هستند.

وی با بیان اینکه کرونا با این شدت بحرانی در استان سمنان بی سابقه است، تاکید کرد: با توجه به شرایط استان های اطراف سمنان، این وضعیت قابل پیش بینی بود و هفته های گذشته در این مورد هشدارهایی ارایه شده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه هنوز موج پنجم کرونا در استان نقطه اوج خود نرسیده است و روزهای بحرانی تر دور از انتظار نیست، افزود: هنوز استان های همجوار به اوج موج پنجم کرونا نرسیده اند و سمنان یک هفته بعد از آن استانها به اوج موج پنجم کرونا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در آستانه بحرانی ترین وضعیت کرونا

سمنان در آستانه بحرانی ترین وضعیت کرونا