مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-11اقتصادي

از احیای 13 واحد تولیدی تا بی نیاز شدن به خارج/ چشم امید توسعه همدان به صنایع کوچک


پای صحبت صنعتگرانی در همدان نشستیم که می توانستند با سرمایه گذاری در بازارهای کاذب سود بیشتری کسب کنند اما به احیای 13 واحد تولیدی دست زده و لذت سفره داری را بر هر سود و منفعت دیگری ترجیح داده اند، - خبرگزاری فارس- همدان؛ تجربیات اقتصادی جای تردیدی نمی گذارد که یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه اقتصادی صنایع کوچک است.

چه بسیار کشورهای صنعتی که تنها بر پایه این صنایع برای خودشان نامی دست و پا کردند.

 در این میان اگرچه هنوز در همدان صنایع کوچک و بزرگ آنچنان که باید و شاید جان نگرفتند و سهم عمده ای در تولید ثروت و اشتغال این استان ندارند، اما همچنان تک ستاره هایی در آن یافت می شوند که با انجام فرآیندهای قابل توجهی دستاوردهایی فراتر از انتظار را محقق می کنند.

به مناسبت روز صنایع کوچک داستان برخی از این واحدهای موفق را بازگو می کنیم و از همه مسؤولان و دست اندرکاران سه قوه می خواهیم که با بررسی مجدد فرآیند تولید و بروکراسی حاکم بر این بخش نسبت به پشتیبانی و مانع زدایی برای این واحدهای با برکت اقدام کنند.

در این نوشتار پای صحبت صنعتگری نشستیم که می توانست با سرمایه گذاری در بازارهای کاذب سود بیشتری کسب کند اما به احیای 13 واحد تولیدی و  تولید در حوزه آبیاری مکانیزه برای زمین ها و باغ های کشاورزی دست زده و لذت سفره داری را بر  هر سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احیای 13 واحد تولیدی تا بی نیاز شدن به خارج/ چشم امید توسعه همدان به صنایع کوچک

از احیای 13 واحد تولیدی تا بی نیاز شدن به خارج/ چشم امید توسعه همدان به صنایع کوچک