مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-11ورزشي

روزهای سیاه کرونایی در گرگان


در حالی که در امام زاده عبدالله گرگان پیش از زمان شیوع کرونا به طور متوسط روزانه 4 تا 5 جنازه دفن می شد، این تعداد امروز به 25 تن رسیده است.

- ایسنا/گلستان در حالی که در امام زاده عبدالله گرگان پیش از زمان شیوع کرونا به طور متوسط روزانه 4 تا 5 جنازه دفن می شد، این تعداد امروز به 25 تن رسیده است.

فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونایی در گرگان، به ایسنا گفت: در حال حاضر 651 بیمار کرونایی در بیمارستان های گرگان بستری و بیش از 300 بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان هستند.

وی با اشاره به پر شدن ظرفیت بیمارستان شهید صیاد شیرازی، افزود: از یک هفته گذشته هتل ورزش به بیمارستان صحرایی تبدیل شده و برخی از بیماران که به صورت سرپایی تحت مداوا قرار دارند، به آنجا مراجعه می کنند.

فرماندار گرگان بیان کرد: در این روزها به طور متوسط 25 جنازه در امام زاده عبدالله دفن می شوند، این در حالی است که متوسط فوتی های روزانه تا پیش از شیوع کرونا، 4 تا 5 نفر بوده است.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر حدود 10 تن از این افراد با کرونا مثبت در بیمارستان ها جان خود را از دست می دهند و در واقع مابقی مرگ ومیرها به علت عوارض ناشی از کرونا در افراد دارای بیماری زمینه ای رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سیاه کرونایی در گرگان

روزهای سیاه کرونایی در گرگان