مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-11اقتصادي

ظرفیت اشغال هتل های مشهد زیر 30 درصد است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اخباری که پیرامون اشغال 70 درصدی ظرفیت هتل های مشهد منتشر شده صحت ندارد و در حال حاضر اشغال هتل ها به زیر 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اخباری که پیرامون اشغال 70 درصدی ظرفیت هتل های مشهد منتشر شده صحت ندارد و در حال حاضر اشغال هتل ها به زیر 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص ظرفیت اشغال هتل های مشهد اظهار کرد: در ایام دهه کرامت و ولایت درصد اشغال هتل ها تا 70 درصد بالا رفته بود اما از آغاز وضعیت قرمز در مشهد ظرفیت اشغال هتل ها به زیر 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

با وجود تشدید سخت گیری ها برای ورود مسافران، کاهش پروازها و تاثیرگذاری تبلیغات عدم سفر به مشهد، کاهش درصد اشغال هتل ها نیز کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از دغدغه های موجود موضوع پذیرایی در رستوران ها است که با توجه به درصد اشغال اندک هتل ها نگرانی به خصوصی در این زمینه نداریم، اما کاملا با بازرسین اداره بهداشت هماهنگ هستیم و هر پروتکلی که به ما اعلام شود به هتل ها ابلاغ می کنیم تا انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اشغال هتل های مشهد زیر 30 درصد است

ظرفیت اشغال هتل های مشهد زیر 30 درصد است