مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-11سياسي

مخالفت مجلس با مسکوت ماندن 6 ماهه بخش انتزاع مسکن از راه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای جمعی از نمایندگان مبنی بر مسکوت ماندن 6 ماهه طرح انتزاع بخش مسکن از راه، مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز امکان اجرای مصوبه مجلس و احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی وجود ندارد.

یوسفی همچنین با اشاره به وضعیت راه های کشور و نیز طرح های تفصیلی شهرها گفت: در حال حاضر 230 هزار کیلومتر راه اصلی و 29 هزار کیلومتر آزادراه داریم؛ همچنین در حوزه طرح های تفصیلی شهری و طرح های هادی روستایی نیز با مشکلاتی مواجهیم و برنامه حدود 3 هزار شهر بلاتکلیف مانده است؛ چراکه طرح های قبلی بازنگری نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین با اشاره به مسأله سکونتگاه های غیررسمی با حدود 20 میلیون نفر جمعیت تصریح کرد: ابرچالش دولت جدید حوزه مسکن خواهد بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: در ساختار فعلی وزارت راه و شهرسازی 20 الی 25 معاونت و سازمان با وزیر مرتبط هستند و وزیر امکان رسیدگی همزمان به همه آنها را ندارد و تجربه هم نشان داده است که اگر این انتزاع در ابتدای دولت انجام نشود، دیگر نه وزرا فرصت این کار را خواهند داشت و نه رییس جمهور.

همچنین این طرح انتزاع هیچ هزینه ای ندارد و فقط تشکیلات قبلی احیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با مسکوت ماندن 6 ماهه بخش انتزاع مسکن از راه

مخالفت مجلس با مسکوت ماندن 6 ماهه بخش انتزاع مسکن از راه