مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-11حوادث

وضعیت جاده قلعه شور حاد است / کنترل ورودی ها در 9 نقطه استان


وضعیت ایمنی جاده قلعه شور حاد است و هر چه زودتر باید ساماندهی شود.

- سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی از محورهای استان اصفهان طی چند روز اخیر شاهد تصادفات دردآوری بوده ایم، اظهار داشت: در کنار خطای رانندگان و عدم کیفیت خودروها استاندارد نبودن جاده ها نیز تأثیر بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه برای مثال در تصادف بسیار بد یک دستگاه پیکان در محور قلعه شور که اعضای یک خانواده جان باختند، نا ایمنی جاده تأثیر بسزایی داشته است، ابراز داشت: بارها در خصوص ایمن سازی و استانداردسازی این جاده به مسئولان مربوطه تذکر داده ایم اما اتفاقی رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه شرایط جاده قلعه شور حاد است، تصریح کرد: در بخش هایی از این جاده نیازمند جدا سازی و در بخش هایی نیاز به پل هوایی داریم و بخش هایی نیز باید اصلاح مهندسی شود.

محدودیت تردد در 9 ورودی اصفهان وی با بیان اینکه محور دامنه نیز از دیگر جاده های پرخطر استان اصفهان است، تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات این محورها باید عزم استانی جزم شود تا اتفاق خوبی رخ دهد.

سرهنگ زارع در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت های تردد بین شهری در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان اضافه کرد: در این راستا در حال حاضر ممنوعیت تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جاده قلعه شور حاد است / کنترل ورودی ها در 9 نقطه استان

وضعیت جاده قلعه شور حاد است / کنترل ورودی ها در 9 نقطه استان