مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-11اقتصادي

توقف تجارت با افغانستان تکذیب شد


بازگشایی مرز میلک، فعلا برای کامیون های متوقف در مرز است و امید داریم از شنبه گمرکات اجرایی و تجار بتوانند محموله های جدید را با هماهنگی با گمرک میلک به این مرز برای صادرات به افغانستان ارسال کنند.

- سخنگوی گمرک گفت: تردد کامیون های صادراتی در مرز های دوغارون در خراسان رضوی و ماهیرود در خراسان جنوبی به سمت افغانستان ادامه دارد و خبر توقف کامل تجارت با این کشور اساسا کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: روند تجاری در مرز ماهیرود رشد 50درصدی پیدا کرده و روزانه بیش از 500 کامیون محموله هایشان را به کامیون های افغان انتقال داده تا به مقاصد صادراتی این کالاها در افغانستان برسد.

وی افزود: در مرز دوغارون نیز نزدیک به 250 کامیون محموله های تجاری خود را به کامیون ها و تجار افغان برای طی مسیر در افغانستان منتقل می کنند و خبر توقف کامل تجارت با افغانستان شایعه است و شاید بیشتر کاربرد داخلی در افغانستان را برای طرف های درگیر داشته باشد.

لطیفی تاکید کرد: بعد از بازگشت امنیت به مرز میلک و فروکش کردن درگیری ها با هماهنگی های انجام شده با سازمان های مستقر در مرز و نیروهای نظامی و امنیتی، کامیون های متوقف در مرز میلک سیستان و بلوچستان به شرط خواست تجار افغان به مانند ماهیرود و دوغارون می توانند کالاهای خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تجارت با افغانستان تکذیب شد

توقف تجارت با افغانستان تکذیب شد