مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-11حوادث

کشف 520 کیلو تریاک در حاجی آباد


فرمانده انتظامی استان از کشف 520 کیلو موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران انتظامی حاجی آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابه جایی مواد مخدر در یکی از محورهای شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با کنترل و پایش به خودروهای مورد نظر مشکوک و دستور توقف دادند.

  فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران و در یک عملیات ضربتی با متوقف کردن یک خودرو اسکورت پراید و دو دستگاه پژو 405 در بازرسی از آنها 520 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

  این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

  سردار جعفری با تأکید بر اینکه پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هر گونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمانسوز جامعه اقدام می کند، اظهار داشت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 520 کیلو تریاک در حاجی آباد

کشف 520 کیلو تریاک در حاجی آباد