مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-11سياسي

مدافعان سلامت تبلور حضور رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم جبهه هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مدافعان سلامت همان کار رزمندگان دفاع مقدس را انجام می دهند، گفت: ما در این حوزه شهدای بسیاری را تقدیم کردیم که جان خود را فدای مردم کردند و در برابر حملات دشمنی به نام ویروس کرونا به مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین مصطفی پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران نگاه ویژه ای به حوزه های مختلف دفاع مقدس دارند، اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم و نماینده مطالبات مردمی هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری در دنیای امروز یکی از بخش های اصلی تبادل اخبار و اطلاعات است، گفت: احصای مشکلات و انتشار اخبار و سایر حوزه های مرتبط با رسانه در دنیای ارتباطات امروز مسؤولیت بسیار مهمی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی بیان کرد: بسیاری در این فضا نابلد هستند و مردم را دچار شباهتی می کنند که رفع این شبهات و تبادل اطلاعات درست وظیفه خبرنگاران است که اهمیت این شغل را دوچندان کرده است.

مصطفی پور با بیان اینکه خبرنگاران سعی می کنند همواره خود را به روز نگه دارند، افزود: مردم به این اخبار مراجعه می کنند بنابراین این رسالت بر عهده خبرنگاران است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت تبلور حضور رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم جبهه هستند

مدافعان سلامت تبلور حضور رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم جبهه هستند