مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-11سياسي

آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه جامعه هستند


امام جمعه شهرستان سقز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای تمام فرائض دینی است، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه و دلسوز جامعه هستند.

- ماموستا سیدحسین حسینی در گفت وگوی با خبرنگار فارس در سقز، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و همچنین تبریک دهه امر به معروف و نهی از منکر به اهمیت و فضایل این دو فریضه الهی پرداخت و اظهار کرد: خداوند بارها در قرآن مجید، پیامبر و اهل بیت (ع) به امر به معروف و نهی از منکر امر کرده اند و این مهم نیز باید مورد توجه همگان باشد.

وی با تاکید بر درک صحیح از معنی این دو فریضه مهم اذعان داشت: باید به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم و بعنوان یک واجب دینی نباید فراموش یا ترک شود.

ماموستا حسینی با بیان اینکه خوش قولی، اخلاق حسنه، گفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک از فریضه های امر به معروف به شمار می رود، تاکید کرد: این امر فقط نباید در حد حرف به شمار برود بلکه باید شنید و به آن عمل کرد.

خطیب جمعه سقز با بیان اینکه ما باید اعمال و کردار خود را زیر سایه امر به معروف و نهی از منکر حفظ کنیم، گفت: عمل صالح، کمک به فقرا و مستضعفین، صبر در برابر گرفتاری و بلایا، صدقه، عفو و گذشت را بعنوان یک معروف همیشه در دستورالعمل کارهای روزمره خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه جامعه هستند

آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه جامعه هستند